playwithlife

Alla inlägg under januari 2012

Av Silje & Fredrika Sims - 25 januari 2012 20:12

Hej på er! Det här blir ett kort inlägg för att förklara varför jag inte kommer kunna blogga nu i helgen. Det här är ju en simsblogg, vilket betyder att ska jag blogga så måste det förknippas med sims på något sätt, eller hur? Och jag har en massa plugg tills på fredag, tråkigt men sant. Sen i helgen ska jag åka till Gävle och dansa i en tävling. Kommer vara där hela helgen med kompisar, och dom spelar inte sims så..


Annars har jag väldigt starka planer på att förhandsboka The Sims 3 Rampljuset, ska ju köpa det i vilket fall som helst så det är lika bra att förhandsboka de. Plus att jag måste köpa en datorväska, så de kan jag göra på samma gång.


Jag som skulle göra ett kort inlägg.. Nu vet ni typ allt om mitt liv istället   

Av Silje & Fredrika Sims - 22 januari 2012 10:27

Godmorgon! Nu äntligen ska ni få se huset jag har byggt.



Huset.


   

Bättre bild på husets framsida.




 

Fontän.



 

Garaget, står inga bilar där nu.


 

Ena balkongen, en våning över marken.



Andra balkongen, 1 våning över marken den också.


   

Gymmet.































Stort kök.


 

Entren, en liten soffgrupp.



 

Ena sovrummet, ligger på våning 2.


 

Tillhörande badrum, delas med ett annat sovrum.


 

Övervåningens vardagsrum, en bokhylla och 2 mysiga soffor.


 

Sovrum, har gemensamt badrum med det andra sovrummet.


Ja, här är det. Hoppas ni gillar det! 

Av Silje & Fredrika Sims - 21 januari 2012 15:33

Det har verkligen varit usel uppdatering. Jag skänker er ett stort förlåt! Och jag skänker ännu ett förlåt eftersom jag har lovat att visa upp ett hus jag byggt. Sanningen är att det inte är klart och min simslust är inte på topp just nu. Men jag funderar faktiskt på att starta det nu och fortsätta inreda.


 

Random bild från mitt spelande.


Av Silje & Fredrika Sims - 20 januari 2012 16:06

Helluuu

Eftersom de varit lite tomt på inlägg i bloggen så har jag laddat upp två simmar åt er att ladda ner. ;)

Länkarna hittar ni under bilderna. :D

Selena Memphis -> NL  

Blake Kingsley -> NL  


Hoppas ni tycker om dom.. (:

// Fredrika

Av Silje & Fredrika Sims - 9 januari 2012 00:01

Hej på er! Nu börjar nog många skolan imorgon och jag lider med er! Fast ni kanske tycker skolan är rolig, vad vet jag. Själv älskar jag den inte men jag hatar den inte. Aja jag börjar inte förns på onsdag och kan fortfarande lata mig ett tag till. jag kommer inte hinna spela något ikväll, men jag håller på att bygga ett hus så det ska ni få se när det är färdigt! Har även börjat kört en legacy, jag har inte kommit nå långt alls men det går framåt.Ha en härlig kväll/natt. Och för er som förmodligen sover och ska upp tidigt imorgon hoppas jag ni drömmer en härlig dröm om sims.

Av Silje & Fredrika Sims - 5 januari 2012 12:53

Hej!

Tänkte passa på att ge er en länk till mina simmar jag har laddat upp. ;)

Nerladdningen hittar ni här!  

Bild på hushållet. ;)

//Fredrika 



Av Silje & Fredrika Sims - 4 januari 2012 11:09

Hej!


Ni har inte glömt att ni kan skicka in bilder, noveller/historier m.m till oss?

Det är bara en sak som ni behöver för att de ska bli upplagd och vad kan det vara? 

De vet vi nog alla svaret på redan, det ska vara något med Sims att göra. Kanske ni vill skicka in några bilder på ett hus ni gjort? En sim? Eller något annat roligt. Var kreativa!


Och såklart kommer ni få eran blogg/ert namn skrivet på inlägget så ni får äran för det. :)


playwithlife@hotmail.com


Nu ska jag nog starta upp mitt Sims! ;)

Simma på nu! Och skicka in era saker med bloggnamn eller bara ett namn om ni vill vara mer anonym. :p


//Fredrika

Av Silje & Fredrika Sims - 2 januari 2012 15:28

Åhh har inte ens hunnit startat upp sims på flera dagar nu! Vill testa mitt nya men jag satt precis och kollade på bilder från sims. Då var det en som la upp bilder från Medeltiden och hur sugen blir inte jag på att spela det då? Så nu har jag beslutsångest! Båda är säkert hur roliga som helst! Vilka problem jag har va?


Juste jag har en liten fråga också. Är The Sims Medeltiden pirater och adel värt att köpa? 

Sök i bloggen

Translate

Länkbyten

Vill du stå med här på sidan?

Då är det bara att skriva till oss någonstans på bloggen och sedan länka till vår blogg så länkar vi till eran!  

Andra bloggar

Lämna ett avtryck

Presentation

Detta är en Sims blogg och vi är 2 tjejer. Fredrika och Silje, födda 1997 som skriver och lägger upp bilder. Vi har spelat Sims sen vi var 6-7 år.Dock med nåt uppbehåll då och då.:'*

Fråga mig

6 besvarade frågor

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Sweet Candy Cane

Ovido - Quiz & Flashcards